onsdag 19 november 2008

Toalettstolens dag

Kollade i vanlig ordning på "Vakna med The Voice" i morse innan jag knallade mot jobbet. Och tur var väl det! Jag fick nämligen veta att det är "Toalettstolens dag" idag och det är ju självklart värt att fira. Denna geniala uppfinning som får ta så mycket skit är helt klart mer värd en egen dag än tillexempel kanelbullen eller nåt annat onödigt. Just denna klosett som jag visar på bilden är ju även väldigt vacker. The bling bling toilet!

För att fira detta tycker jag att ni alla ska visa er vördnad mot mr WC idag. Visa omsorg, respekt och kärlek. Skål för muggen!

1 kommentar:

Las Vegas sa...

Så du Kristoffer tycker att en toalettstol är mer värd att fira än ditt eget kön då? Det skulle vara mer värt att uppmärksamma mans dagen den 19 november än toalettstolens dag tycker jag.