torsdag 13 november 2008

Min helg!

Snart är det dags för helg igen. Det kommer att bli en mycket lugn sådan för min del, skönt! På fredag blir det middag ute i Kungsgården hos mor och dom andra lösdrivarna som håller till där. Lösdrivare använde jag bara för att det är ett skönt ord. Vidare på lördag blir det träning gånger två på förmiddagen och sedan en lugn dag för att sedan gå ut och käka med Jessica på kvällskvisten. Kan även bli så att jag glider över till Micke Forss för att lära mig hur Trönös hemsida fungerar så att jag kan börja skriva där.
På söndag blir det en tripp till Gävle för att äta lunch med bröder och respektive. Ska även strosa omkring på stan litegranna naturligtvis. När jag kommer hem på kvällen sedan blir det återigen träning med härliga Niffen.
Detta är alltså min helg och det ser ut att bli mycket lugnt och skönt. Behövligt efter ganska många raka helger ute i svängen!

Inga kommentarer: