onsdag 26 november 2008

Min dag

Nu har det blivit mycket inlägg om tävling och annat som inte handlat ett dugg om mig egentligen. Så nu ska jag redogöra för min dag. Just nu sitter jag på jobbet vilket jag gjort sedan strax före 8 i morse. Slutar klockan 17 idag och då kommer Forss och hämtar mig här så pyser vi direkt till träning ute på flygstaden. Jag är en upptagen man med andra ord. Hinner inte ens hem efter jobbet. Efter träningen ska jag förmodligen enbart lata mig framför TV:n, förmodligen kika lite Champions League. En ganska bra dag måste jag säga.

Nu ska jag snart äta lunch och idag står kycklingsallad på menyn. Från Shell macken som ligger ungefär precis mittimellan mitt hem och mitt arbete. Därmed ett jävligt bra ställe att handla på när man promenerar till jobbet. En annan bra sak med den salladen är att den är jävligt god!

Sådärja nu har jag varit lite mer personlig. Precis som ni längtat efter att jag ska vara.

Skäggiga hälsningar till er alla!

Inga kommentarer: