torsdag 27 november 2008

E-Center shopping

Arbetsdagen lider mot sitt slut och det är snart dags för apostlahästarna att jobba. Ska nämligen promenera över Öster och upp mot Jessicas moders hem. Där ska vi beslagta automobilen och åka till E-Center och handla. Jag ser faktiskt fram emot en liten promenad. Dock lite kyligt ute skulle jag tro, men det ska nog gå bra. Väl ute på E-Center måste jag besöka Team Sportia för att inhandla nya inomhusskor till fotbollen. Blir troligtvis ett par likadana som de som igår gjorde sitt förmodligen sista pass. Nämligen ett par Adidas Spezial. Har haft ett par röda nu i ett par, tre år och det kanske blir någon annan färg nu. Det var allt jag hade att dela med mig av just nu. Hoppas allt är fint med er. Ciao ciao! (Både en pizza och ett sätt att säga adjö på)

Inga kommentarer: