fredag 21 november 2008

Önskeinlägg

Jag tänkte ta och be er om lite hjälp. Jag skulle nämligen uppskatta om ni önskar ämne på kommande blogginlägg i kommentarerna på detta inlägg. Så lovar jag att ge min syn på just ditt önskeinlägg. Förmodligen kommer inte en enda ge något förslag. Det känns så genom att jag fått kanske 2 kommentarer sammanlagt hittills. Så kom igen nu! Vad vill du läsa här i bloggen? Alla önskemål kommer avhandlas här i nästa vecka och jag kommer ge min åsikt på saken. Shoot!

Ps. Jag blir ganska ledsen om ingen önskar Ds.

1 kommentar:

Karlsson sa...

Har länge legat sömnlös på nätterna och funderat på hur drottning Kristina kunde, och ville, avgå som Sveriges regent och konvertera till katolicismen när hennes fader Gustav II Adolf gick i främsta ledet för protestantismen under 30-åriga kriget? Jag fattar ingenting... Ge mig klarhet i ärendet käre Andersson!