onsdag 5 november 2008

Barack Obama och Liverpool - Atletico Madrid

Jag vill bara passa på att gratulera Barack Obama till vinsten i USA:s presidentval. Jag är själv väldigt dåligt insatt men tror att jag hade röstat på honom om jag haft chansen. McCain ser lite läskig ut och känns som den av de båda som vill kriga mest. Detta är bara spekulationer då jag inte vet ett skit egentligen.

Över till något jag faktiskt följde under gårdagskvällen, nämligen Liverpool - Atletico Madrid. Den stora frågan efter den matchen får bli straff eller inte straff? Jag vet faktiskt inte vad jag tycker. Liverpool spelaren (det var väl Gerrard?) kommer jag faktiskt in framför Atletico backen varpå den rödklädde går i backen. Hur som helst så tar återigen en av våra svenska domare som får chansen att dömma ute i europa ett beslut som både kan ses som modigt men också dumt. Martin Hansson blåser straff och Gerrard sätter säkert bollen till 1-1. Jag gillar ändå Hansson. Iallafall i jämförelse med den hemske Peter "jag-hatar-aik-så-mycket-att-jag-skulle-vilja-pissa-alla-deras-spelare-och-supportrar-i-ansiktet-varje-gång-jag-blir-nödig" Fröjdfeldt.

Detta inlägg började med gratulationer till Obama för segern presidentvalet och slutade med mitt hat mot Fröjdfeldt, så kan det gå....

Inga kommentarer: