torsdag 13 november 2008

Min bror och Helge Skoog halv åtta hos mig

I kväll ska jag till bror Micke och hans fästmö och hälsa på i deras nya lya. Har varit där en gång men då pryddes stora delar av golvet av kartonger och det ska därför bli roligt att se hur dom fått det. Ska även överlämna en liten inflyttningsgåva som i nuläget inte är inhandlad. Kan även bli så att jag kikar på ett av mina nya absoluta favoritprogram, "Halv åtta hos mig", hos dom. "Halv åtta hos mig" kanske låter som ett jävligt töntigt program. Det trodde jag också att det var från början. Det är dock en detalj som gör programmet genialiskt, nämligen Helge Skoog som kommentator! Har ni inte sett detta program någon gång så rekommenderar jag detta starkt. Om jag ska beskriva handlingen i övrigt så handlar det helt enkelt om att fyra olika personer turas om att bjuda varandra på middag. Alltså hemma hos varandra, måndag-torsdag. Detta var allt för nu, men stanna gärna kvar en stund och njut av ett av komikersvärldens lurigaste leenden, Helge Skoog!

Ps. Jag är jävligt nöjd med rubriken till detta inlägg Ds.

Inga kommentarer: