måndag 10 november 2008

Rikard Norling!!!


Ju mer jag tänker på nedanstående beslut om att sparka Rikard Norling ju mer förbannad blir jag. Jag har alltid gillat Norling och hade jag fått bestämma så hade han suttit kvar. Nu blev det inte så och frågan jag ställer är: Styrelsen, vad fan håller ni på med? Behövde ni en syndabock och tyckte att Rikard passade bra? Jag hoppas verkligen att Ola Andersson tar sitt ansvar och avgår med omedelbar verkan!
Jag avslutar med tre hödpunkter med Rikard vid rodret:

1. Han tar oss tillbaka till Allsvenskan efter ett år i Superettan.

2. Han tar oss till en mycket meriterande andra plats säsongen efter som nykomling.

3. Han tar mig i handen och hälsar under en kall försäsongsmatch på Skytteholm i februari 2007.


Jag minns nog förmodligen handslaget bättre än Rikard själv och jag är mycket stolt över detta!Lycka till med allt du tar dig för i framtiden, du har alltid en plats i mitt och de flesta andras AIK supportrars hjärtan. Tack för allt.

Inga kommentarer: