torsdag 6 november 2008

Sköna snubbar eller inkompetenta nollor?

Jag beställde som ni kanske läst tidigare en mössa i förra veckan. Jag har precis hämtat ut den. Jag beställde en grå. Mössan jag fick hem var svart eller möjligtvis hemskt mörkblå. Känns mönstret igen? Varför blir det alltid något fel när man beställer något? Är det så att dom som jobbar på olika lager runt om i Sverige är otroligt sköna snubbar som bara driver med hela vårt land eller är dom helt enkelt inkompetenta nollor? Jag får nu returnera denna mössa eller acceptera att dom skickat helt fel färg. Om jag skickar tillbaka den får jag troligtvis vänta en eller två veckor för att få den mössa jag nu borde ha i min ägo. Jag hade ju beställt grå för att den skulle matcha min halsduk i samma färg. Vad less jag blir...

Inga kommentarer: