tisdag 9 december 2008

"Welcome home king Melker"

Jag låg igår och slökollade lite på det där inredningsprogrammet med Simon [sajmon] och Tomas som dom har på tv3. Det var en liten pojkes rum som fick sig en lite makeover. Och fy fan vad avundsjuk jag blev. Han fick fan ett helt riddar imperium som rum. Sängen var en riddarborg och väggarna var pyntade med flashiga sköldar. Hade jag haft ett sådant rum när jag var liten hade jag varit stoltare än stoltast. Han hade dessutom det otroligt coola namnet Melker. Både ett coolt namn och ett coolt rum. Precis som Simon [sajmon] sa: "Welcome home king Melker". Snacka om att han kommer att vara kung bland sina vänner.

2 kommentarer:

Jessica Törnqvist sa...

Ingen tävling idag andersson?

Kristoffer Andersson sa...

Kanske kommer sernare Törnqvist.