torsdag 4 december 2008

Väggstereo på ingång

Idag blir det inte mycket av värde nerplitat här på cybervärldens inneställe. Jag kan ju passa på att hylla Posten i brist på annat. I tisdags beställde vi en så kallad väggstereo från OnOff. Idag har jag fått sms:et som förkunnar att den finns att hämta på Ica Alen. Den hade dessutom mellanlandat i både Jönköping och Örebro! Posten sätter verkligen prio på det som är viktigt, nämligen familjen Andersson/Törnqvists väggstereo. Den kommer nog passa väldigt bra i vårt vardagsrum skulle jag tro. En väggstereo bör ju varje välsorterat hem ha! Framförallt är det "jag" som har tjatat om att beställa en...

3 kommentarer:

jansson sa...

En sån har ju jag också. I köket sitter en liten gynnare. Används mest till radiovågor. Melodikrysset på lördagar.

Tompa sa...

Man kan ju nästan vara fräck nog att kräva en bild när hela stycket hänger på plats, eller?

Kristoffer Andersson sa...

Jansson: Låter härligt. Jag känner positiva vibbar och måste nog också prova hur min är att lösa melodikryss med!

Tompa: Den kommer nog upp under helgen och då ska jag nog kunna ordna fram ett fotografi av mästerstycket!