onsdag 17 december 2008

Er absoluta favoritlåt

Att säga sin absoluta favoritlåt är väldigt svårt. Nästintill omöjligt. Jag skulle ändå tycka att det var roligt om ni kunde göra ett försök. Skriv er absoluta favoritlåt i kommentar-fältet. Alltså den låt som enligt er är mest fulländad. Jag vet att jag har ett par riktiga musikrävar som läsare här och ser mycket framemot vilka låtar som blir exklusivt utvalda. Förresten, jag ångrar mig. Skriv gärna en topp 3 lista istället. Det blir roligare på det viset.

Ps. Undertecknad är mycket förväntansfull Ds.

2 kommentarer:

jansson sa...

Nästan omöjligt det här herr Andersson. Har ofta funderat i dessa banor men aldrig kommit fram till nåt vettigt. Ska klura ett tag till. E

Denka sa...

Är ju fan omöjligt, men jag säger som Patrik Larsson i Mammas Nya Kile.... Aaaalllt med Eva Loootta Laarssooon...

men Stad I Ljus är fan med på min lista iallfall :)