torsdag 25 december 2008

Arbete på juldagen belönas med öl

Jag har den senaste tiden bloggat väldigt inaktivt. Ber om ursäkt för detta. Nu är det iallafall juldagen och jag sitter på jobbet ända till 19.00 ikväll. Det är ju så när man är nyckelkompetens på företaget. Belöningen kommer ikväll när det blir en del öl och kanske utgång i mån om plats. Jag är en av dom som inte begåvat mig med en förköpsbiljett och jag orkar förmodligen inte köa från 22 tiden bara för att komma in någonstans heller. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Nu är det endast en vecka och ett par dagar kvar till årets fotbollshelg i Söderhamn också. Kommunmästerskapet i Futsal menar jag naturligtvis. Det ska bli otroligt roligt och det är väl antagligen fullsmockat på idrottshallen från lördag morgon till söndag kväll med undantaget matcherna i grupp D, undrar varför alla passar på att kila iväg på matpaus just då varje år?
Detta var allt jag hade att bjuda på just nu. Vi kanske ses i den beryktade dimman i afton.
Howdie Cowboy!

Fotnot: Grupp D består av damlgen i turneringen...

Inga kommentarer: