fredag 19 december 2008

Det finns en Gud

Gud har uppenbarat sig. Den notoriske AIK hataren Peter "Flöjten" Fröjdfeldt slutar dömma. En tidig julklapp till alla oss AIK fans. På tal om AIK så blev min tatuering som jag tjatat lite om här hur bra som helst. Jag är mycket nöjd. Jag är även mycket glad just nu. Det är fredag och Sveriges genom tiderna i särklass sämsta domare slutar. Det är möjligt att denna silverräv är en av de mest meriterade internationellt, men i mina ögon är han helt värdelös.

Tack Peter för att du äntligen tog ett beslut som är 100% rätt!

2 kommentarer:

Denka sa...

han är fan inte den sämste vi sett i Sverige min käre Koffmeister.....

Jörgen Brink, Marinko Lipovac, Tomas Ullberg bör ingå i ett fack udner honom..... :)

Kristoffer Andersson sa...

Haha ja där har du ju faktiskt en poäng. Man kan även förlänga listan med Anders Magnusson, Eli Gazell och Jens "Jätteprillan" Hammarström (har för mig att han heter så) m.fl. :-)