torsdag 11 december 2008

Bloggtorka

Jag har total bloggtorka och kommer inte på något alls att plita ner här. Därför tänkte jag återigen låta er önska om det är någon som känner sig sugen på det. Jag begränsar dock ämnesområdet denna gång till idrottsklubbar i Sverige. Nämn alltså en idrottsklubb i Sverige i kommentarsfältet då ger jag min syn på den föreningen. Anledning till begränsningen är min något bristfälliga kunskap om Svensk historia/religion som tydligen var poppis senast det önskades.

2 kommentarer:

Karlsson sa...

Då det fortfarande inte har yppats ett ord om drottning Kristina avstår jag i ren protest från att önska vidare...

Kristoffer Andersson sa...

Detta kanske låter som en dålig bortförklaring men jag hade faktiskt den "sagan" färdigskriven här på jobbet men råkade radera den. Jag skäms å det grövsta.