tisdag 20 januari 2009

Sergare i tävlingen utsedd

Det blev till slut Mats Nilsson som dunkade hem segern i tävlingen. "Robert i Uppsala" var svaret på den avgörande frågan och efter att ha varit lite på villospår i och med gissningen på Rickard "Avelhingsten" Paby svarade alltså Mats rätt. Priset kommer att delas ut nästa vecka då vinnaren besöker Söderhamn. Överlämnandet av priset kommer att förevigas på fotografi och publiceras här på bloggen är det tänkt. Slutligen vill jag tacka de tappra som deltagit i tävlingen.

2 kommentarer:

jansson sa...

Nämen, fy fan! Här har du knappt bloggat på en vecka och sen går du helt oannonserat och lägger ut en avgörande fråga. Allt slit förgäves. Med den överlägsna ledningen jag hade ser jag mig ändå som en moraliskt vinnare.

Vart lämnar jag protestlistorna??

Kristoffer Andersson sa...

Livet är hårt, orättvist och ibland rent utsagt förjävligt. Men precis som jag skrev så blev det "sista målet vinner" princip som avslutning och då handlar det hela mycket om tillfälligheter. Din protest är noterad och du fick tyvärr avslag av juryn (mig).