lördag 17 januari 2009

40+

I tidningar finns det ibland olika undersökningar som gjorts med folk på stan. En lite komisk sak angående detta är att folks ålder ofta står som 30+, 40+ osv. I dagens tidning (hälsingekuriren) var det till exempel en kvinna som var 40+. Jag tycker att detta är otroligt löjligt. Varför ska man "skämmas" över sin ålder? De personer som svarar att dom är till exempel 40+ är ju också förmodligen 45+. Annars skulle dom väl säga sin exakta ålder för att visa att dom är under 45? Hur som helst tycker jag att detta är lite roligt.

En mycket ointressant iakttagelse av Kristoffer Andersson, 20+, Söderhamn

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vi är lika gamla. Jag är också 20+

Kristoffer Andersson sa...

Från och med nu tänker jag alltid säga min ålder på det sättet. Det känns som en rolig grej tycker jag.