torsdag 29 januari 2009

One Tree Hill säsong 2, eller?

Igår gick jag ner på staden med ett uppdrag att utföra. Jag skulle ta reda på om säsong 2 av serien One Tree Hill fortfarande var slutsåld på Expert eller om det kommit in nya. Till min stora glädje stod DVD boxen där, längst fram i hyllan. Jag högg naturligtvis direkt för att ingen annan skulle hinna före och promenerade glatt hemåt. Ungefär halvvägs hem tänkte jag beskåda mitt kap och lyfte upp skatten ur påsen. På framsidan stod det högst upp: "Den kompletta säsong 2". Allt väl så långt. Det var lite längre ner på omslaget som det blev lite problem. Där stod det nämligen OC med stora feta bokstäver. Jag ville väl för fan inte se andra säsongen av OC när jag har One Tree Hill abstinens efter att ha sträckkollat första säsongen. Det värsta är att jag inte kan komma på vem jag ska skylla på? Man kan ju lätt tycka att jag själv är boven i dramat men jag väljer att skylla på regeringen. Det får man nämligen göra i precis vilket läge som helst. Vilka jävla as.

Inga kommentarer: