torsdag 17 december 2009

Julbord

Ikväll vankas det julbord med jobbet. Det ska bli mycket trevligt. Jag skulle dock vilja tycka om lite fler saker på julbordet för att kunna njuta av det till fullo. Skulle vilja kunna läska mig på olika inläggningar av sillen och dylikt. Men det kanske jag lär mig så småningom. Det var faktiskt inte alls så många år sedan jag lärde mig äta Janssons frestelse. Och det är nu en av mina favoriter. Efter julbordet ska jag troligtvis iväg och träna fotboll. Detta är dock inte riktigt skrivet i sten då man brukar kunna känna sig ganska mör efter att ha avnjudit ett julbord. Blir en bra kväll oavsett.

3 kommentarer:

Karlsson sa...

Träna fotboll? TIKEN har ingen träning ikväll. Koffe, har du nåt att berätta för mig?!

Malin Rosén® sa...

nu får du snart ta och blogga igen! :D

Anonym sa...

cool..