fredag 4 september 2009

Världens sämsta bloggare alla kategorier gör ett försök till comeback

Fy fan i helvete vilken dålig bloggare jag är. Jag har egentligen ingenting att skriva om nu heller men jag gör ett försök. Så vad har då hänt sedan sist? Framförallt så har sommaren både kommit och gått. Av de två olika tidpunkterna tyckte jag mest om när den kom. Men men, vi lägger dåtiden bakom oss och ser framåt. När jag skrev den meningen kom jag även fram till att det är väldigt svårt att lägga dåtiden framför oss. Skit samma. I helgen ska det iallafall spelas några riktigt viktiga fotbollsmatcher. På lördag inleds detta med en seriefinal i division 4 mellan Trönö och Bollnäs. Trönö är ju som bekant klubben jag tillhör (har tagit ett break från fotbollen) så det ska bli otroligt roligt att se. Vid vinst så är seriesegern i princip klar och det vore ju naturligtvis mycket skönt. Viktig match nummer 2 och 3 spelas på söndag. Den ena mellan Trönö lag 2 och Bergsjö, den andra mellan AIK och Häcken. Även dessa båda matcher är makalöst viktiga inför framtiden. Trönö lag 2 leder ju också sin serie likt förstalaget och AIK spelar Svenska Cupen semifinal hemma på Råsunda. Härligt med sådana matcher! Det enda jag har planerat utöver dessa i helgen är en herrmiddag med min föredetta sambo Mats Nilsson. Förutom mat kommer denna sammankomst innehålla malt, humle, jäst och vatten. Detta var allt för nu och ni allihopa (vet i och för sig inte om det är ett antal i plural, singular eller ingen alls som läser den här bloggen längre) får helt enkelt vänta och se när nästa inlägg dimper ner. Ska dock försöka se till att ni/du/ingen slipper vänta i ytterligare tre månader.
Över och ut.

Inga kommentarer: