fredag 6 februari 2009

Uppskrivning 772 på gång!

Läser nu på Aftonbladet att det är en nån dum jävla koreanska som kuggat uppskrivningen för körkortet 771 gånger. Resultatet som ska uppnås är tydligen 60 och hennes bästa resultat är 50. Hon är med andra ord inte ens nära att klara det. Jag antar att det kanske kostar mindre att göra detta i Korea än här, men här kostar det väl 180:- har jag för mig vilket då innebär att hon spenderat 138 780:- på detta teoriprov. Jag tycker att detta är både komisk och tragisk läsning. För det är ju faktiskt lite tragiskt att hon inte klarat det på alla dessa försök. Men framförallt tycker jag att det är komiskt med så här dumma människor. Därför ler jag lite just nu.

1 kommentar:

Frida sa...

771 gånger? Det är ju...lite extremt bara. Jag som blev lite rädd när jag råkade höra någon på min skrivning säga att han skrev för sjätte gången. Det var mycket, tyckte jag.

Men 771 gånger...omg