tisdag 3 februari 2009

En liten uppdatering bara

När jag vaknade i morse var jag oerhört trött och ville inget hellre än att ligga kvar i bingen. Efter några timmar på jobbet gick dock detta över och jag blev ovanligt pigg. Pigghetskänslan blev dock en mycket kortvarig känsla då jag nu är tillbaka på ruta ett där jag började i morse. Nämligen en omänsklig trötthet. Då är det skönt att arbetsdagen är inne i sitt slutskede. Ikväll blir det iallafall pingis för min del. Jag och Paby the Avelhingst ska kolla på Söderhamns hjältar SUIF när dom tar emot Falkenberg (tror jag det var). Det ska bli trevligt då pingis är ganska roligt. Sedan blir det säkert ett par avsnitt av One Tree Hill ikväll. Serien som bara killar med stretchjeans och tjejer får gilla. Tur då att man innefattas i den gruppen människor.

Inga kommentarer: