onsdag 13 maj 2009

Eurovision Song Contest semifinal 1

Efter ett relativt långt uppehåll kan det hända att jag är något ringrostig när det gäller bloggande. Jag ska dock göra mitt allra bästa för att så snabbt som möjligt skapa ett jämnt flöde blogginlägg. Jag börjar med att dela med mig av min syn på gårdagens Eurovision Song Contest semifinal nummer 1. Jag tar det i punktform:

  • Vitrysslands låt var skitbra.
  • Malena är duktig på höga toner.
  • Jag somnade innan programmet var slut

Imorgon torsdag är det dags för semifinal nummer 2. Om ni har tur kommer kanske en lika lång och detaljrik recension om denna.

1 kommentar:

Tompa sa...

Hörrödu Andersson, har du spanat in Islands bidrag i den där schlagersmörjan. Om inte, GÖRT! Ska bränna ut en dvd med samlade klipp så ska vi ta ett par pilsner nån kväll och njuta av kvinnans olika talanger